سوالات متداول
آیا هزینه ای بابت نصب نرم افزار ( وبسایت ) و یا کمک های فنی دریافت می شود؟
نصب به طور اتوماتیک بعد از ثبت نام و ایجاد فروشگاه انجام می گردد وهزینه تنها بابت اشتراک سالانه بایستی پرداخت گردد
آیا از معاملاتی که در فروشگاه آنلاین کاربر انجام می شود، درصدی را باید به پلوتو پرداخت کرد؟
خیر، پلوتو در هیچکدام از پکیج ها از کاربران خود هزینه ای را از درآمد فروشگاه کسر نخواهد کرد. تنها هزینه ی پرداختی اشتراک سالانه است .
آیا می توانم هرموقع که خواستم حساب کاربری و بالطبع آن فروشگاه خود را بر روی سرویس پلوتو قطع نمایم ؟
بله می توانید.
از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی درخواست قطع سرویس فروشگاه ساز فعلی خود را نمایید.
آیا می توانم پس از انتخاب یک پکیج نظرم را تغییر داده و از پکیج دیگری استفاده نمایم؟
بله می توانید.
آیا بایست که یک قرارداد با پلوتو امضا نمایم ؟
خیر ، خریداشتراک وبسایت از پلوتو نیازمند قرارداد نیست و تنها با ثبت نام و مطالعه قوانین و مقررات پلوتو و پذیرش آن به عنوان کاربر پلوتو شناخته خواهید شد.
چگونه باید پرداخت را انجام دهم ؟
از طریق گزینه ی ارتقا پلان در پنل مدیریتی خود ویا در نوار منوی بالای صفحه گزینه ی قیمت ها پلان مورد علاقه ی خودر را انتخاب و خریداری نمایید.
آیا امکان بازگشت پول وجود دارد؟
پس از خرید اشتراک تنها 14 روز مهلت دارند تا درصورت عدم تمایل به ادامه کار با سرویس پلوتو هزینه اشتراک را پس از کسر 10 درصد از مقدار پرداختی توسط کاربر دریافت کنند. پس از گذشت 14 روز از پرداخت کاربر هیچ وجهی عودت داده نخواهد شد.
آیا تخفیفی برای فروشگاه های عام المنفعه یا خیریه در نظر دارید ؟
فروشگاه های خیریه می توانند با خرید پلن پرو یا هیرو از 20 درصد تخفیف برخوردار گردنند.
آیا نسخه (Enterprise) سازمانی ارائه می کنید؟
بله . درصورت تمایل با پشتیبانی تماس بگیرید.
آیا نسخه ی آزمایشی رایگان ارائه می دهید ؟
بله استفاده از پلوتو به مدت 14 روز رایگان است.
آیا می توانم از دامنه شخصی خودم استفاده کنم ؟
بله ، ابتدا دامنه ی خود را از سرویس ها ی ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه خریداری کنید و سپس در پنل مدیریت فروشگاه خود در قسمت تنظیمات/تنظیمات دامنه می توانید دامنه خود را قرار دهید.
آیا اطلاعات شخصی من و فروشگاه آنلاین ام در جای امنی ذخیره می شوند ؟
بله ، پلوتو متعهد می شود که اطلاعات شما را در فضای امنی به دور از دسترس اسپمر ها نگهداری نماید.
آیا به هرکاربر یک فضای میزبانی مستقل یا یک وبسایت مستقل اختصاص داده می شود؟!
بله هرکاربری که اشتراک سالانه خریداری می کند دارای یک فضای میزبانی متناسب با پکیج خریداری شده می باشد و سایت مستقل محسوب می گردد.
از چه متد پرداخت آنلاینی می توانم در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنم ؟
در حال حاضر مناسب ترین روش پرداخت ، استفاده از درگاه زرین پال و یا بانک ملت است.
آیا می توانم قالب فروشگاه آنلاین خود را ویرایش کنم؟
بله درقسمت "تنظیمات فروشگاه" می توانید قالب فروشگاه خود را به صورت دلخواه ویرایش نمایید.
دروازه دولت خیابان خاقانی پلاک 8 واحد 2

تلفن : 02142812444

ثبت شکایات
درباره ما
پلوتو یک سرویس فروشگاه ساز اینترنتی است که به کاربران کمک می کند به سادگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند. تمام فرایند ساخت و طراحی فروشگاه توسط پلوتو انجام می شود و در انتها امکان تغییر ظاهر و خصوصیات فروشگاه اینترنتی و مدیریت کل فرآیند را فراهم می کند. ما در پلوتو علاوه بر ایجاد فروشگاه اینترنتی، مشتریانمان را در تمام مسیر افزایش بازدید سایت و فروش راهنمایی و پشتیبانی می کنیم. پلوتو محصول شرکت پیشگامان آینده ابری (با مسئولیت محدود) است .
پلوتو طبق قوانین کشور ایران فعالیت می کند .
پلوتو توسط سرورهای ابری "پارس پک" پشتیبانی می شود.
تمامی حقوق متعلق به شرکت پیشگامان آینده ابری است .